week 3 - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marianne vries - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van marianne vries - WaarBenJij.nu

week 3

Door: marianne

Blijf op de hoogte en volg marianne

17 Februari 2014 | Botswana, Gaborone

Hallo allemaal

Alweer drie weken in afrika de tijd gaat echt ontzettend snel. We zijn twee weken geleden vertrokken naar namibie. We zijn door botswana heen gereden door de woestijn. Je kon het haast geen woestijn noemen aangezien het regenseizoen is en daardoor alles groen is op dit moment . In botswana lopen de koeien en ezels en paarden gewoon over de snel weg dus je moest constant goed uitkijken. In twee dagen tijd kwamen we aan in namibie waar we verblijven op een lokatie waar de organisatie christ hope is gevestigd. Hier hebben we twee weken les over onbereikte volken, en word je zelf ook opgebouwd, voordat je aan de slag kan gaan. We zijn hier nog tm donderdag dan gaan we op outreach. Ook heb ik twee bergen beklommen echt ontzettend gaaf hier. Ik kijk ernaar uit naar wat we straks gaan doen!

Groetjes
Marianne

• 23 Februari 2014 - 21:00

Jolanda Van Der Steege:

Hoi Marianne,

Leuk om zo te lezen wat je allemaal.
    Hele belevenis. Hebben jullie een leuke groep?
    Hele goede reis verder! En dat je daar tot zegen mag zijn voor velen.

Groetjes van Jolanda

• 24 Februari 2014 - 15:00

Marianne:

Hallo jolanda
    Ja het gaat goed hier. We hebben een leuke groep van vijftien mensen uit australie en de usa en zuid afrika en zambie. dankjewel voor je berichtje en de groeten aan de collegas!

Marianne