Voorbereidingen Afrika Trek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van marianne vries - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Afrika Trek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van marianne vries - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Afrika Trek

Door: Marianne de Vries

Blijf op de hoogte en volg marianne

25 November 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

Zoals sommigen van jullie misschien al weten, ga ik eind januari meedoen aan de OM Afrika trek! Deze trek zal 3 maanden duren, en met een internationaal team zullen we door verschillende landen in Zuidelijk Afrika rondtrekken.
Ik word onderdeel van een reizend team die langs Afrikaanse dorpen gaat om de kerk in Afrika op te bouwen. Door middel van praktisch werk, onderwijs, sport, jeugdwerk, kunst, en evangelisatie zullen we Jezus aan de bevolking bekend maken. Ook worden we zelf opgebouwd en uitgedaagd in het geloof. Het is kort gezegd een praktijkgerichte discipelschapstraining.
Ik heb hier voor gekozen, omdat ik meer wil leren over God en ik mijn geloof meer handen en voeten wil geven.
Wil je graag meer over de trek weten, vraag het me gerust.
Ook kun je kijken op de website van de Trek, deze is echter wel in het Engels....
Link:

Ik heb zelf geprobeerd om het geld voor de reis bij elkaar te sparen.
Maar mocht je me graag willen sponsoren, dan kan dat altijd.
Zouden jullie ook voor me willen bidden, dat de voorbereidingen voorspoedig zullen gaan? En voor bescherming voor en tijdens de reis?

Groetjes,

Marianne de Vries

Ps mocht je graag op de hoogte willen blijven van wat ik meemaak tijdens de trek. Je kan je links van de pagina aanmelden voor de mailinglijst. Ook zie je wel een link verschijnen van een nieuw verslag op facebook.