thuiskomst - Reisverslag uit Olongapo City, Filipijnen van marianne vries - WaarBenJij.nu thuiskomst - Reisverslag uit Olongapo City, Filipijnen van marianne vries - WaarBenJij.nu

thuiskomst

Door: marianne de vries

Blijf op de hoogte en volg marianne

03 December 2012 | Filipijnen, Olongapo City

hallo allemaal...
het wordt 15 december dat ik terug kom naar NL
dus ik ben voor de kerstdagen weer thuis!
het is niet omdat het moest... maar omdat het mocht...
en ik heb een mooie tijd gehad en veel geleerd... en het is goed geweest zo.
het is misschien wel even erg slikken en moeilijk voor me dat ik misschien niet zal varen.
maar in ieder geval hebben we hard gewerkt om het schip gereed te maken voor vertrek!
en dat ik die kans heb gehad ben ik erg blij mee.

  • 03 December 2012 - 14:29

    Onno:

    "Het is niet omdat het moest"
    Dan blijf je toch langer, meid!
    Leg eens uit (als je wil...) Heb je er echt vrede over?

    Gr. Onno

  • 03 December 2012 - 15:28

    Marijke:

    Hoi Marianne,
    Ik heb genoten van je reisverslagen. Veel beleefd en veel gezien.
    Ik hoop je snel te zien én te horen wat je allemaal hebt beleeft.
    Wat het weer betreft... bereid je maar voor. "t is hjir iis kald. Brrr.

    gr. Marijke

  • 03 December 2012 - 19:54

    Wolter En Jitske Bosma:

    Hoi Marianne,
    Heel goed dat je een beslissing hebt genomen,en die is goed!!!
    G'd heeft jou hier ook wel nodig denk ik.
    We zijn erg benieuwd naar je verhalen, en alle indrukken die je hebt opgedaan.
    Met alles wat je in de afgelopen maanden hebt geleerd kun je ook in Nederland wel aan de slag,
    we geloven dat G'd jou in nederland zeker op wegen zal leiden die goed voor jou en je naaste zijn!
    Wij hebben hier in ons welvaartslandje zeker behoefte aan mensen {jonge mensen} die de boodschap
    van de Here Jezus brengen.
    Marianne, zou jij in dit winterseizoen een keer bij ons thuis op bezoek willen komen?
    Het zou heel goed zijn om jou getuigenis en ervaringen op de logos te delen met jongeren uit boornbergum. Het lijkt ons mooi om jou op een van onze solid avonden te mogen verwelkomen!!!
    Er rest nog een korte tijd voor jou op het schip, we hopen dat je nog vele mooie en betekenisvolle momenten zult meemaken. We wensen jou G'ds zegen en alvast een behouden thuiskomst!
    Leafs Wolter en Jitske
    SHALOM.

  • 04 December 2012 - 08:31

    Marianne De Vries:

    @Onno nee ik heb er geen vrede over. vind het nu wel even erg lastig. zeker omdat het schip zich voorbereid om te vertrekken, maar ik heb hier zeker een hart voor missions gekregen en heb hier erg veel geleerd.. en misschien dat God me hier wel naar de logos hope terug zendt naar de nieuwe PST. of een andere bedoeling met mij heeft in het zendingsveld.
    maar dat zal ik nog af moeten wachten als ik terug ben en ervoor bidden.

    @wolter en jitske bosma Natuurlijk wil ik lang komen op een solid avond. ik wil graag wel mijn ervaringen delen:)

  • 04 December 2012 - 08:31

    Marianne De Vries:

    @Onno nee ik heb er geen vrede over. vind het nu wel even erg lastig. zeker omdat het schip zich voorbereid om te vertrekken, maar ik heb hier zeker een hart voor missions gekregen en heb hier erg veel geleerd.. en misschien dat God me hier wel naar de logos hope terug zendt naar de nieuwe PST. of een andere bedoeling met mij heeft in het zendingsveld.
    maar dat zal ik nog af moeten wachten als ik terug ben en ervoor bidden.

    @wolter en jitske bosma Natuurlijk wil ik lang komen op een solid avond. ik wil graag wel mijn ervaringen delen:)

  • 05 December 2012 - 22:27

    Pieter:

    Dag Marianne,

    Goed dat je de beslissing nu hebt genomen. Je mag er op vertrouwen dat God jou hier ook in geleid heeft, ook al is het antwoord wellicht anders dan je zelf eerst verwacht had.
    Het begint hier al lekker koud te worden. Ik heb al nieuwe schaatsen en skischoenen gekocht, en gisteren ben ik weer begonnen met skilessen in de skischool in Eindhoven. Ik ben dus weer klaar voor de winter.
    Nou, dan zie ik jou wel weer rond de kerst.

    Groeten,

    Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 15487

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 11 Augustus 2016

Israel

26 Januari 2014 - 22 April 2014

OM Afrika Trek

29 September 2012 - 15 December 2012

Logos Hope

Landen bezocht: