Gebedsoproep! - Reisverslag uit Olongapo City, Filipijnen van marianne vries - WaarBenJij.nu Gebedsoproep! - Reisverslag uit Olongapo City, Filipijnen van marianne vries - WaarBenJij.nu

Gebedsoproep!

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg marianne

23 November 2012 | Filipijnen, Olongapo City

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik te horen gekregen dat het mogelijk was om langer op het schip te blijven, tot eind maart.
Er zijn 6 steppers die hebben afgemeld voor de volgende periode, omdat het stepprogramma nu een maand langer duurt als gepland.
Persoonlijk vind ik het aan de ene kant erg lastig om te blijven, zeker omdat ik me erop had ingesteld dat ik met de kerst thuis zou zijn.
Aan de andere kant krijg ik ook bevestiging dat ik zou mogen blijven, en de mogelijkheid kan krijgen om meer te leren. en om het echt scheepsleven mee te maken.
Voor maandag aanstaande moet ik mijn beslissing laten weten. Zouden jullie hiervoor willen bidden, dat ik de juiste beslissing neem die de Heer wil dat ik neem.
En dat ik daar dan ook vrede mee heb om of 14 december of eind maart weer thuis te zijn. en zouden jullie ook willen bidden voor kracht voor deze tijd.

Alvast heel erg bedankt:)

Met vriendelijke groet,

Marianne de Vries

  • 23 November 2012 - 04:41

    Bianca:

    Natuurlijk ga ik voor je bidden!
    Ik kan me voorstellen dat het een ontzettend moeilijke keuze is die je moet maken.
    Ik bid dat God je openbaring zal geven over Zijn plan voor jouw leven, met name de komende periode.

    X Bianca

  • 23 November 2012 - 09:35

    Marijke Van Dijk:

    Hoi Marianne,

    Natuurlijk gaan we voor je bidden. Eerlijk gezegd verbaasd het me niet dat je langer wil blijven. 2 maanden is zo kort om je draai te vinden. Ik was na een jaar pas echt gewend. Je hebt zoveel indrukken en twee maanden is een korte periode omdat je nog zoveel moet wennen en leren. We bidden voor je dat je de juiste keuze mag maken. Wat je ook beslist, het zal altijd goed zijn. Daar op de Logos Hope heb je een mogelijkheid om zoveel te leren. En kerst vieren is echt geweldig omdat je met zoveel verschillende mensen uit andere culturen kerst viert. Ik vond dat erg emotioneel. Maar natuurlijk begrijp ik dat je ook je familie mist en misschien ook hier in Nederland een baantje wilt beginnen, of gaan leren.
    Ik bid voor je om wijsheid. Wat support betreft komt dan ook goed. Zit daar maar niet over in.
    Gewoon regelmatig je nieuwsbrief versturen, zet eventueel ook een stukje in i't Tsjerkenijs van Boornbergum, misschien niet jou kerk, maar mensen kennen je daar wel en leven met je mee.
    Nou Marianne Gods Zegen toegewenst,

    de Hartelijke groeten,
    Marijke ook namens Onno, MEnno, Kor en Thirza,

    Ps: we zijn net verhuisd naar: Boerekrookje 71 9212 RN te Boornbergum

  • 23 November 2012 - 10:44

    Willy Bosma:

    Hoi Marianne,

    We zullen voor je bidden
    Gods zegen bij je werk daar.
    Liefs Willy

  • 23 November 2012 - 12:14

    Attie:

    he Marianne,

    We zullen voor wijsheid voor een goed besluit bidden.
    Gods zegen hierbij toegewenst.

    Attie

    ps: we genieten erg van je verslagen

  • 24 November 2012 - 14:05

    Pieter:

    Dag Marianne,

    Ik zal het meenemen in mijn gebeden. Vandaag heb ik de kaart van jou ontvangen.

    Groeten,

    Pieter

  • 25 November 2012 - 19:20

    Wolter En Jitske:

    Hoi Marianne,
    Hartelijk dank voor je kaart, hij is 3 weken onderweg geweest.We hopen dat een weekje uitslapen je goed heeft gedaan. Kan je er weer even tegen, want het leven daar vraagt veel energie.
    Wij zullen bidden voor jou, dat je wijsheid en inzicht krijgt welke keuze je mag maken. We kunnen ons heel goed indenken dat je moeite hebt om ineens een switch te maken. Als je dan bijna weer naar huis gaat heb je daar ook heel veel zin in, en aan de andere kant zal het ook heel indrukwekkend zijn om met het schip te gaan varen en nog andere landen aan te doen. Je krijgt nu de mogelijkheid; is misschien ook al een teken? Wat wel zeker is als je blijft, dat je dan niet zo'n lange vieze nederlandse winter hoeft mee te maken. Het waait hier knoeperhard en ze voorspellen vorst. Marianne, we hopen dat het niet te moeilijk wordt om een beslissing te nemen, en dat het je dan ook rust geeft. We wensen je nog een heel fijne en leerzame tijd, en dat je er mag zijn voor een ander. Geniet maar van alle mooie momenten en pas goed opjezelf.
    Leafs Wolter en Jitske.

  • 28 November 2012 - 15:02

    Buren Wester:

    wij wensen jou veel succes met welke beslissing je ook neemt, sterke toegewenst min de komende tijd. fam . wester.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marianne

Actief sinds 09 April 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 15470

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 11 Augustus 2016

Israel

26 Januari 2014 - 22 April 2014

OM Afrika Trek

29 September 2012 - 15 December 2012

Logos Hope

Landen bezocht: