de officiële voorbereidingen! - Reisverslag uit Friesland, Nederland van marianne vries - WaarBenJij.nu de officiële voorbereidingen! - Reisverslag uit Friesland, Nederland van marianne vries - WaarBenJij.nu

de officiële voorbereidingen!

Door: marianne

Blijf op de hoogte en volg marianne

09 April 2012 | Nederland, Friesland

Beste kennissen, familie, vrienden

Zoals jullie misschien wel weten vertrek ik 29 september met het schip de Logos Hope.
De Logos Hope is een zendingsschip van de organisatie operatie mobilisatie dat als doel heeft hulp kennis en hoop te verspreiden in alle landen van de wereld.
Het schip heeft een boekenmarkt die christelijke lectuur bevat.
Op het schip lopen zo'n 400 bemanningsleden rond uit 45 verschillende landen, en de gemiddelde leeftijd ligt rond de 23 jaar.
Het zijn meestal niet gehuwde jongeren die graag handen en voeten aan hun geloof willen geven.
De meeste jongeren gaan voor 2 jaar mee op het schip. Ik ga echter voor 2,5 maand mee met een soort van opstapprogramma.
Ik zal door dit programma kennis maken met het leven op de Logos Hope, en meedraaien met het normale scheepsprogramma.
Het is nog onbekend wat mijn taak op het schip zal zijn.

Momenteel ligt de Logos Hope in de Filipijnen in het droogdok.
Het is nog onbekend wanneer het schip weer gaat varen, aangezien er nog veel werkzaamheden moeten gebeuren.
Daarom vertrek ik 29 september eerst naar de Filipijnen en is het nog onbekend wanneer we gaan varen.

Zouden jullie ook willen bidden dat de voorbereidingen voorspoedig mogen gaan, en dat het schip weer op tijd mag vertrekken om het werk voor de Heer voort te zetten?
En zouden jullie ook willen bidden voor bescherming voor en tijdens de reis?

• 07 Juni 2012 - 02:03

Antoinette:

He Marianne, ik heb er nu al zin in om je te volgen. Het duurt nog wel een tijdje. Groetjes

• 04 September 2012 - 00:36

Onno:

Beste Marianne,

Wat een geweldige mogelijkheid voor jou om mee te gaan. Je zult zoveel leren in deze periode! En wie weet kun je wel twee jaar mee! Wat je ook voor werk doet aan boord, het zal een rijke ervaring worden wat je alleen maar geestelijk rijker maakt.
    Gods zegen en graag tot horens!
    ICv, Onno& Marijke

• 12 September 2012 - 13:32

Marijke Van Dijk:

Hoi Marianne,

Ik zie dat Onno ook al gereageerd heeft. Ik vind het echt super! Een life-changer. Ik weet zeker dat je een geweldige tijd heb, maar dat er ook best wel moeilijke momenten kunnen zijn. Bedenk dan dat God altijd bij je bent. Ik wens je Gods Zegen toe met je verdere voorbereidingen.

Shalom,

Marijke

• 25 September 2012 - 10:42

Fedor En Minke:

Ha Marianne!

Een hele goede tijd op het schip. We zijn benieuwd naar je avonturen :-D

Groetjes, Fedor & Minke

• 25 September 2012 - 11:04

Marijke:

Hoi marianne
    Ik wens je een hele goede reis en dat je tot zegen mag zijn voor al die mensen die je tegen kom op je reis.
    En die begint elke morgen als je jou ogen open doet.wens je GOD zijn nabijheid toe. Groeten
    van marijke vink(flevo)

• 25 September 2012 - 11:08

Edwin En Froukje:

Hoi Marianne,

Wij wensen je een goede tijd toe met dit nieuwe avontuur.
    Gods zegen bij alle voorbereidingen en het werk wat je gaat doen op het schip.

Groetjes Edwin en Froukje